10 september

har haft en sjukt bra dag! Vaknade hos mormor imorse, åkte till henne igårkväll för jag inte ville sova ensam hemma haha. (nej, jag kommer aldrig båga göra det heller...) åt godaste frukosten och bakade bröd och åt lunch med henne. Tog tåget hem vid halv fyra och träffade min älskling. Du gör mig så lycklig! vi kollade Heroes, handlade Ben&Jerrys och badade.

Igår inhandlade jag tre nya plagg också! superglad, brukar aldrig hitta eller köpa något typ haha..



en ullfodrad jeansväst, en prickig blus och en lång marinblå kavaj som jag dock inte har bild pååå.



nu ska jag försöka fortsätta sitta ensam hemma utan att skrämma upp mig själv alltför mycket..

Kommentarer
Postat av: fannie

är du verkligen säker på att blusen är blommig, pylv...? (;

haha, skoja! fin är den hur som helst

puss <3

2011-09-15 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0