6 november

efter två timmars sjukt migränanfall ska jag nu sova. skönt, vet inte var denna konstanta huvudvärk kommer ifrån och måste faktiskt säga att det är oerhört jobbigt att den börjar göra sig hemmastadd.. hade iallafall träningstävling idag i örebro! förträningen var sådär sjukt bra, eller ja stämningen var väldigt lugn och alla bara körde på. det enda som fattades var kanske det där sista tagget! det märktes också när vi väl körde, lite för många pikningar och underrotationer på fullhalf sträckt varvet men annars tycker jag vi var grymma! :D Anders Frisk, domare, var där och dömde och gav oss tips om förbättringar. på Lördag tävlar vi NM i Norge. så jäkla taggad fast sådär jävla nervös jag bara kan bli när det handlar om gympatävlingar. Nytt lag, nya gymnaster. Men jag trivs sjukt bra och är så grymt lycklig att jag får göra det här. nej sova var det ja.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0