valborg

i fredags åkte jag och älsklingen till Täby direkt när jag slutade skolan. på lördagen åkte vi in till stockholm och jag var peppad till hundra att sätta sprätt på mina pengar. hur gick det? JAG HITTADE INGENTING :( första gången jag inte gjort det i sthlm tror jag. irriterad blev jag iaf, hade sett framemot att köpa massa nya kläder! men dagen var ändå underbar. vi åt glass (årets första våffla med kulor), såg en bil som såg ut som en geting och jag var allmänt glad för att jag har världens bästa pojke.




när vi kom tillbaka till eskilstuna åkte jag till Kajjan och träffade henne, Fannie och Tove. Vi grillade och pratade om saker vi bara avslöjar för varandra. Tove berättade om ett dampanfall hon hade för två år sen på mig, hon var tvungen att få ut sina agressioner sen den händelsen haha..?
runt elva hämtade Kalle mig och vi åkte hem till honom, tog ett varmt bad, tittade Entourage innan vi somnade.





imorgon är det måndag. ny vecka, nya tag! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0