18 maj 2011

första träningen sen SM idag då. körde lite tumbling varv - dubbel pucked bakåt. fick faktiskt till två lyft, något ju! :D sen gav foten efter och lyckades få till en ordentlig sträckning i baksida lår på trampetten. jag som ville kötta juuu :( men snart så får man hoppas!
dagen har vart bra annars också, fick tillbaka kemi slutprovet. ÅH LÄTTNAD, JAG FÅR MITT MVG I SLUTBETYG! åh var så orolig haha.. jag och älsklingen firade det iaf efter skolan med färska jordgubbar+mjölk. awesome!
ska krypa ner nu efter kylningen av låret. pusss!




bilder på oss SM-tjejor och en skillad bild på moi och underbara salladen (fanny).

bilderna är tagna av elin c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0