10 maj

Nu är det dags att slänga alla negativa tankar i papperskorgen. Man kan minst sagt säga att det är otajmat att göra illa foten och faila på hoppet tre träningar innan SM. Men jag ska göra som alex sa, sluta analysera och tänka så mycket. försöka radera gårdagen och förrgårträningen ur huvudet. Det minsta jag behöver just nu är att gräva ner mig i den där välkända gropen. nej fyfan, det är SM och jag är superglad att jag får vara med!

det kommer fixa sig. det gör det alltid. (försök att övertyga mig själv dessutom)

Kommentarer
Postat av: Eve roos

JAA det kommer bli grymt med sm! nu får vi se till att komma ihåg att faktiskt också njuta av helgen! och KÖTTA!

2011-05-10 @ 21:06:06
URL: http://thefunnyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0