i can't stop thinking about him.

Tänkte bara berätta lite om fredagen. Som jag sagt firade jag och min älskling ett år tillsammans. Käkade på ming och kollade "the fighter". den var bra! lite rocky-inspirerad. om ni nu sett det..? ^^
efteråt gick vi kylan och tog bussen hem till mig. Drack te och gav varandra våra presenter. fick ett jättefint silverarmband av kalle. ett sånt man kan fästa berlocker runtom, ett hjärta i silver hängde redan på det. tack älskling! själv gav jag honom ett fotoalbum, med bilder och minnen jag skrivit ner.
jag älskar dig, med dig känner jag mig levande och behövd. vill aldrig släppa taget om dig. du har mitt hjärta i din hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0