2 mars

börja känna ångesten krypa fram lite smått... kemiprov imorgon och jag är väl inte sådär jättepeppad och säker. hmm, det får gå som det går får jag väl tyvärr säga.
imorgon, efter det traumatiska provet, tror jag att jag ska träffa min älskling, och kanske hinna köpa en present till Maria :) ska nämligen på födelsedagsmiddag hos henne på fredag. kommer bli urmysigt! :D
typ 70 dagar kvar i skolan, och jag längtar såå till sommarlov! känns behövligt. och ännu har inte ens provstormen börjat på riktigt. äsch, tänk positivt! jag har gympan, mina gympisar, vänner och min finaste pojkvän. med de klarar jag det mesta ♥
den här stranden skulle sitta fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0