1 mars

Är fortafarande sjuk, fast värre idag än igår. stannar hemma från skolan idag, men jag är inte ensam iallafall för att ikil är också sjuk. något positivt :)  känns som knivar i halsen, sjukt ont att svälja!
sov ut länge idag, sen har jag kollat lite på tv och pluggat kemi. ska väl göra det igen om ett tag.. tycker inte om det där med massa olika bindningar och beräkningar haha. vätebindning, dipol bindning, dipol-dipol, kovalent, polär kovalent.. VAD SPELAR DET FÖR ROLL?
ska snart käka lunch,just nu fixar ikil därnere till oss :D gulligt! vi ska unna oss och kolla på top model som börjar snart. haha fett töntigt program det är egentligen, sitter helt seriösa och ba "och jag frågar mig ännu en gång, har hon vad som krävs för att bli en toppmodell? men hon har ju en amazing bone structure" haha jaja, underhållande är det iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0