3 juni

Dagen bestod av promenerande i huvudstaden tillsammans med Ikil, Fannie och Tove. Hittade bara en klänning, men en söt sådan! åt tårta för födelsedagssystern när vi kom hem och tog sen en springtur och har efter det bara segat hela kvällen.
Usch, hatar tristess! Att inte ha något att göra är helt enkelt inte min grej. Lite av min svaga sida, folk brukar säga åt mig att jag "måste lära mig att ha tråkigt". Men vem fan vill ha tråkigt..?

den här kvällen har jag stört mig på mig själv för ibland är jag så sjukt jobbig och tänker för mycket. bryr mig om minsta lilla helt enkelt, och kanske överreagerar ibland. men ja, kanske finns en bakgrund till det right. nej, nu ska jag sova innan jag blir ännu jobbigare. makes sense? puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0