31 juli

alldeles död i kroppen efter två dagar i örebro. sex timmars träning både igår och idag. mycket grunder och sånt, det är inte alltid det roligaste men det behövs! kan iaf säga att mina muskler har märkt av detta. Gör ont av att gå hahah.. igår var det jag, elin och tove som åkte. idag blev det bara jag och tovsen eftersom elins rygg krånglade efter en krasch. hoppas den blir bättre :(
vill satsa på det här. det har jag ju sagt hela tiden. men dessa friståendesvårigheter... haha herre min gud. nya balanser som innebär att stå i armhävningsposition fast med benen pekande snett uppåt, saxhopp med halvskruv osv. ja, blir en tur till hallen imorgon och bara nöta det plus mjuka (saxlantmätarhopp, hjälp mig)
bild från turkiet

Kommentarer
Postat av: bella

tack så mycket :) allt braa med dig? kram bella,

2011-08-02 @ 09:09:53
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0