tjugohundratio.

tänkte göra en såndär lite töntig men rolig genomgång av 2010.



årets inleddes med att hela laget skulle komma ner i spagat. - här finns beviset.



fyllde 16 och hade födelsedagsmiddag med mina älskade tjejer.



hade nästan alltid rött läppsift, blev min favorit. och Linnea De la cour (brun) gifte sig och vi sjöng på hennes bröllop.






kajsa fyllde sexton och vi firade henne i februari.



hamnade i fika-period och gick och fikade med syster.


var i ramundberget en kortvecka med världens bästa kajsa.




den 3 mars såg jag bandet jag velat se live sen 2007. vi köade 13 timmar i minusgrader utanför globen, hamnade längst fram, fick vip-band om armarna.


den 25 mars blev han min, och jag blev hans. jag älskar dig


tittade på svenska cupen i gymnastik med några av mina bästa tjejer.



hade krogshow, gjorde grease nummer och alla grät när showen var slut.




var på klassresa i gbg med de allra bästa. jag saknar er ska ni veta!
tävlade JSM veckan efter det.vi trodde det var sista tävlingen för oss så alla grät på bussresan hem. så lycklig att det inte blev så.


hade skolavslutning, en smärtsam sådan. lärarna hade aldrig varit med om så många gråtande elever. vi var speciella tillsammans - det var vi verkligen :)


åkte till Lingvallen med Fanny, Thea, Tove och Eve. Roliga dagar med oförglömlig ogräsrensning haha.



firade midsommar med min finaste.

var i tunisien, såg kent live i parken zoo,var på gotland, lekte med kajsa på västkusten, chillade med livet med mina bästa vänner i skärgården och träffade gamla vänner från språkresan 2009.



började gymnasiet. plugg, träning och kärleken var det som hösten bestod mestadels utav. min kamera pajade i september och knappt någonting har kunnat fångats på bild :(


tävlade JSM och det var nog våran sämsta tävling hittills hah...

skolavslutning.


ja, väldigt kortfattat 2010. :D
nästa vecka börjar skolan, längtar redan till sommarlov. ska fan kämpa mig igenom den här vårterminen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0