ångeest

asså åååhhh. ångesten, stressen och allt det där börjar komma ikapp mig nu. på måndag börjar skolan, usch försöker att inte tänka på det. Håller på att skriva mitt engelska tal som suuuger. det ska ha något med USA att göra - såklart kommer jag inte på någonting. eller jo, tänkte först om gymnastiken i usa men hittade inget bra. nästa idé var vapeninnehavet - som också blev fail. så nu håller jag på och skriver om den första månlandningen, apollo 11. (snälla hur rolig är jag?)
skrivit typ en sida och idéerna börjar ta slut.. fem minuter långt ska talet vara. orka att jag är i första gruppen som ska vara klara den 19, medan de andra har tid på sig till den 28.
haha känner vilket trist klagoinlägg det här blev :( är väl så ibland i guess.
men om ni har något intressant förslag, snälla dela med er?!! :(

Kommentarer
Postat av: ylva

titta på michael moores dokumentär Sicko och utgå ifrån det, kan inte gå fel hjärtat!

2011-01-05 @ 18:01:35
URL: http://lovelive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0