27 januari

ännu en torsdag. rätt chill sådan C: började inte förrän halv ett, och slutade tre.
Innan skolan promenerade jag till hästarna här bredvid och gav de en morot haha. rätt random yes. har jag fått någon plötslig hästsaknad eller vad? i skolan hade jag fysik+kemi lektion, helt ok.
nu har jag vart duktig och städat lite och snart borde jag sätta mig och ägna mig åt fysikboken innan jag drar med mor till gympozz. ska köra functional fit-pass idag! :) har inte kört det förut, så det blir nog kul. nu är det bara en sjukligt lång skolfredag kvar innan helgen är här! det ska man väl stå ut med?

puss

PS. bara sex dagar kvar tills vi åker till kläppen, lääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0