26 januari

just ikväll kan inte ens tanken på plugg tynga ner mig. är så glad inombords! träningen idag kändes så värd. Henki penki var där och hälsade på med Sandra och lilla Cornelia. Har inte träffat våran ex supertränare sen i somras! och som sagt, jag har inte haft någon särskild motivation för gymnastiken på ett rätt bra tag - men idag mindes jag varför jag tycker om det så mycket. Saknar verkligen att ha Henke och Frida som tränare (såklart är alexxx jättebra och jättetacksam att vi har honom!!). De var som extra mamma och pappa. haha, jag och henke har haft våra gräl. jag var ju som sagt ett riktigt psykfall så fort det gick dåligt för några år sen haha... don't blame him. Var så kul att träffa honom igen. Lite back in the old days liksom.
Nej men kort sagt - den här kvällen var värd, jag återfick känslan av något, men förstod plötsligt vad som fattades.





Kommentarer
Postat av: ylva

vill också träna med henkiiieee och fridaaaa en träning

2011-01-27 @ 10:11:06
URL: http://lovelive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0