24 januari

måndag igen. Slutade redan tolv, skööönt! Blev en promenad på 5 km när jag kom hem. min kropp börjar förbereda sig för beach 11..? haha nej men det var rätt skönt. stannar alltid upp när jag kommer till hästhagen. saknar ridningen - har trots allt ridit i lite mer än åtta år. men någongång förra året tyckte jag inte det var roligt längre, så jag slutade. sjukt det känns att jag inte suttit ut på nästan 9 månader! ska jag kanske börja igen? lockande, men vet ju aldrig om det fortfarande kommer kännas tråkigt. fast det tvekar jag om. jaja, slutpratat om min häst-saknad :)
snart ska jag äta något innan jag sticker iväg till vilsta och möter mina gympabrudar. alexxx kommer, tror träningsvärken kommer infinna sig snabbt efter det här passet!
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0