14 januari

kom bara att tänka på en sak. varför säger ofta vuxna till tonårspar att de inte vet vad kärlek är på riktigt? att det bara är för stunden och hipp som happ kommer ändra oss? till och med de som säger att vi inte vet vad älska är?
själv tycker jag det är tvärtom. Vi unga verkar vara de som mest uppskattar, och visar, vår kärlek. hur ofta visar vuxna det? sådär på riktigt menar jag?
och bara för att man inte är vuxen än, betyder det att man inte kan förstå känslor? eller att de inte är riktiga?
nej förstår inte resonemanget.. bara en random kvällstanke sådär.


De säger att vi är för unga, att vi inte vet någonting
vi kommer inte förstå förrän vi blir stora
men,jag vet inte om allt det där är sant
för du har mig, och älskling jag har dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0