maybe i just forgot?

trodde den här dagen skulle bli mysig och lyckad. Det enda med skolan idag var kolla bio (E.T) runt halv ett sen en föreläsning. men nej. eller den började bra i varje fall. efter jag pluggat en stund stekte jag pannkakor/crepes, en med skinka och soltorkade tomater som fyllning, och en med keso och lingon. gud så gott det var!

men föreläsningen var fan det sjukaste jag varit med om. EN OCH EN HALV FUCKING TIMME MASSA PRAT OCH DIAGRAM OM RYMDFORSKNING! ah kanske låter intressant men den här killen dödade mig. usch, är på så dåligt humör. dels pga av dessa två senaste sjukt jobbiga timmar och annat.




vill inte tas för givet något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0