11 februari

just hemkommen från en underbart mysig kväll med mina grymma gympatjejer! Vi lagade tacos och åt kladdkaka/cheesecake/glass till efterrätt. haha, när det gäller oss så snålas det inte ;) men jätteroligt var det och vi kom in på mycket intressanta diskussioner haha.

fick tillbaka mitt fysikprov idag också. MVG, gud vad skönt det kändes! vet att det inte är något avgörande alls, men det stärker verkligen mitt självförtroende.

imorgon ska jag vara hurtig och åka in till friskis runt tio och träna en stund, sen kila på stan en stund och köpa en present till lotta som ska firas imorgon. kanske blir det en liten alla hjärtans dag present också..? ^^


Kommentarer
Postat av: ylva

TJA SNYGGING!

2011-02-12 @ 00:53:22
URL: http://lovelive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0