and i was dancing the whole way home

Sjukr hur tiden går fort. redan augusti och jag märkte det knappt. får njuta nu, de sista tre veckorna innan skolan börjar. nej ska inte tänka på det nu. carpe diem. typ.
var med Tove i mådags och vi gick på stan och köpte picknik och satte oss i stadsparken




igår paddlade jag hela dagen med familjen minus ikil. det var roligare och mysigare än jag hade väntat mig haha. fikade, solade och badade från klippor. på kvällen kom älsklingen till mig och sov över. vi luncha på stan idag och jag köpte present till mamma+ikil, som vi ska fira imorgon.
nu ska jag käka något innan jag drar iväg och träffar bästa vännerna. vår vänskap är som ingen annan, fan vad jag älskar er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0