4 april

helgen var bra. rolig med trevligt folk. tack för kvällen ni som var med!
just nu sitter jag och skriver på mitt engelskatal jag ska hålla nästa onsdag. guess what it's about? dataspelande. hm, undra om det kan ha något att göra med att min söta pojke spelar på tok för mycket? klart det är så. ;) rätt intressant att dataspelande är så sjukt lätt att bli beroende av. illa!
r glad idag! Solen skiiner och träning ikväll. ledig på onsdag är jag också, inte fel alls! och bara 10 veckor kvar till sommarlov.. okej rätt lång tid men nu är det så att jag är lite av en drömmare.

Kommentarer
Postat av: fanny

kom på mig själv att glömt tacka dig. så tack snoorie :D det var kulkulkul

2011-04-05 @ 18:13:16
URL: http://thefunnyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0