21 april

det har varit fattigt med inlägg den här veckan. det beror på att jag glömt kamerasladden hos mamma, där jag har nya bilderna :) de kommer nog upp imorgon helt enkelt!

var i örebro idag. heldagsträning så kan utan att tvekan säga att min kropp är lite mör. körde från halv tolv - halv sju ungefär. och i det stora hela så var det en väldigt bra träning! :D de flesta varven gick bra och lite fristående blev det i slutet också innan jag, eve och fanny sprang oss döda till tåget. så dagen har varit miiicket bra! hoppas på en fin dag imorgon också. får väl med tungt hjärta säga att jag måste plugga... sen på kvällen åka ut till sundbyholm med niklas, eve och tove och grilla och mysa om vädret blir fint! askalas!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0