18 april

och ännu en dag har passerat, och den har vart fin!
stekte på taket utanför mitt fönster tillsammans med ikil, sjukt varmt och vindstilla. snart snart snart är det sommar!
träffade älsklingen sen och vi åkte en spontantur till Slagstaglass tillsammans med Eve och Niklas. snäcka med chokladkula, grädde, kexchoklad och slagstaglass var lovely! första gången jag var på riktiga slagstaglass, på tiden huh?
träning vart det också ikväll. var dock inte så deltagande... fick ont i halsen och huvudet så körde igenom friståendet bara.

nu har jag, ännu en kväll, kollat eva och adam i min ensamhet. vad ska man hitta på imorgon? hm, ödet får ta mig dit det vill!

tummen ner på att jag glömde min kamerasladd hos mamma.... blev bilder idag ju, och filmer på Evelina Roos ybergrymma full half!! asnajs plutten!

goodnight and sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0