17 april

skön söndag idag. kollade klart på "sagan om de två tornen" med kalle på förmiddan, som vi började kolla på igårnatt.

åkte sen till örebro och hade två timmars friståendeträning. körde igenom alltihop! kan inte säga att jag lärde mig allt klockrent... men nu ska det bara smälta in så fixar vi det här. helt klart peppad inför SM, och för att inte tala om nervös. lite prestationsångest sådär. det brukar jag ha, bara det inte går till överdrift är det ingen fara.

nej nu ska jag nog krypa ner i sängen och kolla de gamla Eva & Adam serierna! haha så sjukt roliga ju :D kan inte undgå att se likheterna mellan mig och eva, typ kopior... båda helt besatta av sin jävla lugg också.

puss godnatt!



bild från svenska cupen, örebro el mixo

Kommentarer
Postat av: rooosen

haha alla är vi besatta av den där jävla luggen ;) förstår liksom känslan haha!

2011-04-18 @ 15:50:54
URL: http://thefunnyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0