och nu är det höst

hejhej. som ni kanske har märkt har jag inte så mycket tid att uppdatera bloggen längre. inte för att jag var så bra på det innan heller men haha.
Det börjar kännas bra att gå natur - visst, jag kommer vänja mig vid det här att räkna matte varje dag och antagligen få sätta till mycket pluggtid på fritiden. men för tillfället känns det bra. eller nästan; imorgon slutar jag fem. EN FREDAG?! not ok. men men, får väl nöja mig med att de andra dagarnas schema är bra.
idag började jag inte förrän kl 12. Så jag gick en 3kilometers promenad så fort jag vaknade innan frukost. creds för det! i skolan hade jag bara två lektioner sen fick jag sluta.
imorgon ska jag träffa mina fina vänner Kajsa, Eve, Tove och Fannie. vi ska nog gå ut och äta på kvällen, det ska bli mysigt. c:
nej nu väntar duschen sen sova. yberlång dag imorgon ju :c
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0