6 september 2010

då har man klarat sig igenom måndagens skola. hade bara fyra lektioner, vilket var skönt.
min underbara - men sjuka - pojkvän har smittat mig med sin förkylning eller vad det nu är för något. Ont i halsen har jag och varken alla koppar med te, honung och c-vitamin verkar hjälpa. usch orkar inte vara sjuk, för nu kan jag ju inte stanna hemma från skolan lika lätt som i grundskolan. vilket betyder att skoldagarna nog kommer bli rätt tunga.
på fredag hoppas jag på hoffmaestro - haha fail att det kommer spöregna hela fredagskvällen om man nu anförtror sig åt väderprognosen.
nu vill jag egentligen bara ut till vilsta och kötta järnet med de grymmaste tjejerna men det får skippas ikväll :( en kväll framför tv:en och loads of te får räcka idag. (plugget är redan gjort, yes!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0