söndag

Så fort jag vaknade gick jag ut och sprang/gick spåret. typ 4 km, var jobbigare att springa innan frukost än jag trodde! faktiskt rätt mycket jobbigt om jag ska vara ärlig. Pluggade matte sen i ungefär tre-fyra timmar. awesome! fast ne. har prov imorgon 8.30. tycker morgonprov suuger :( vill bara ha det överstökat, orkar inte älta över det längre haha :(
jag och petra hade träning med våra nya gympatjejer idag för första gången! de är 9-10 år. stränga och dryga var vi, men så ska det väl vara ;) hoppas det blir bra, alltid velat starta från första början med en trupp för att få den riktigt bra. skulle vara drömlikt att ha byggt upp en elittrupp..

efter småttingträningen tränade jag och laget också :) det gick bar faktiskt ska jag nog säga. äntligen funkade hoppansatsen som jävlats med mig under några veckor.

nej nu ska jag hoppa in i duschen sen kolla igenom matten en sista gång. pusss!


mina gamla småflickor jag tränade i egf. saknar de faktiskt!


Kommentarer
Postat av: ylva

jag saknar dem med!!!

2010-10-17 @ 21:36:29
URL: http://lovelive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0