oh dear the time goes on but nothing changes

Godmorgon pajer! vaknade för en stund sen, men börjar inte förrän tolv. Har matte, naturkunskap och datakunskap sen slutar jag :) tycker ändå inte om den här dagen. den är seg och skoldagen känns jättelång även om den bara är fyra timmar. så därför har jag och maria bestämt att ha mjukiskläder denna dag - se lika seg och chill ut som dagen är! naaaajs, förutom att jag ser ut som en lodis ;)
gick upp såhär lite tidigare för att plugga engelska. ska väl försöka med det då. ciao!
förresten, nu sitter min älskling på planet till Las Palmas. lyxigt för killen, själv saknar jag honom redan eftersom jag vet att jag inte kommer få träffa honom på över en vecka. orättvist också att man själv sitter här i trista gråa kalla sverige. man blir ju lite sugen på att flytta!
saknar tunisien, visst ser det inbjudande ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0