jag är så lycklig att jag fann dig

nu väntar duschen sen sängen!
engelskaprov imorgon då. frågan är, ska man fuska eller inte? haha nej men ärligt jag vet inte. känns liiite onldigt att vi vet att vi ska skriva en review om en bok bl.a och vi ska ha provet på datorn. känns ganska frestande att bara klistra in dokumentet jag skrivit...
efter skolan ska jag möta upp min bästaste vän och äta middag och fixa oss i ordning för kvällen för att träffa annat folk. ska bli trevlans!
lov sen då. kan inte säga annat att det ska bli uuunderbart!

<--- börjar bli sugen på att använda den här klänningen btw, den hänger fortfarande i garderoben oanvänd..

Kommentarer
Postat av: fannie

YLVA, JAG ÄLSKAR DEN DÄR KLÄNNINGEN! DEN ÄR SÅ SJUKT BLAIR-ISH!

haha, dampbruden!

puss, chérie!

2010-10-31 @ 20:30:24
URL: http://ruesdeparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0