i hope that you can see me now

Vaknade imorse och kunde inte prata. Rösten hade försvunnit över natten vilket var ganska jobbigt i skolan. antingen trodde folket inte på mig när jag skrev att jag inte kunde prata eller så skrattade de åt mig (maria...) och att sitta tyst en hel diskussion på engelskan kanske inte heller va det bästa idag (y)
som tur är släppte det så nu kan jag prata. vi bortser från att jag låter som en kärring c:
en massa plugg gjordes igår tillsammans med elin eriksson. vi satt på espresso house och lät oss flyga iväg i matte- och fysikvärlden i över tre timmar. fysikprovet är på fredag. inte så nervös för själva provet - det orkar jag inte - utan det jobbiga är att sitta i aulan i två timmar. usch.
späckat schema nu då: fredag fysik, kemiprov nästa vecka, matte efter det, engelskaprov, spanskaprov och samhällsprov tätt efter det. gotta love this life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0