9 november

redan nionde november. bara fyrtiofem dagar kvar till julafton. fast det är väl ändå en rätt lång tid, är det inte?

äsch försöker ta lätt på dagarna, eller egentligen allting. vissa dagar är det lätt, andra inte. idag är det nog lite mittemellan. har fått den där känslan om att vilja komma bort, göra något annorlunda; att något ska hända. hamnar rätt ofta i den känslan. lite som fannie brukar hamna i "det känns som man är i en film"-känslan. Det är så lätt att bara drömma sig bort och önska man var en av de där fina tjejerna på tv som har allt och största bekymret är om krogen är stängd. nejmen skämt åsido, är rätt nyfiken på vad som ska hända i framtiden. Känns lite läskigt att jag inte ens säker på vart jag är om två år, och vet inte vad jag hoppas på heller..

skulle ge sådär väldigt övermycket för att åka utomlands på jullovet, för att byta ämne lite snabbt. och såklart att världens bästa pojkvän skulle följa med. skulle vara drömlikt.
älskar honom så mycket att jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen, hela hjärtat är så fyllt av kärlek.


det är sån obeskrivlig kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0