21 november

helgen har varit underbar. även om det tog slut alldeles för fort. Sov hos kalle i fredags, vi cyklade ner till stan i minusgrader och köpte spicy hot - tröttnar aldrig! på lördagskvällen åt vi middag hos mig tillsammans med maria, eve, kajsa. jättemysigt, det är verkligen skönt att vi inte glidit ifrån varandra nu när vi bytt skola (syftar på kajsa och eve nu då). idag tog jag och kalle en lång sovmorgon, sen drog jag ner till hallen och tränade gympaflickorna sen egen friståendeträning.

nu ska jag sova. men innan det tänkte jag bara visa två av bilderna som togs på "modellab" förra helgen, har ju glömt att visa de! :)



Kommentarer
Postat av: tove

Du är så fin!<3

2010-11-23 @ 15:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0