11 november

ledig dag gud vad skönt! vaknade tio, pluggade lite sen promenerade jag ner på stan och träffade Tove och Evelina. Tog en fika på Wayne's och pratade. de var sen tvungna att gå tillbaka till skolan för att ha sina sista lektioner. pluggade vidare hemma och hade utvecklingssamtal runt tre. gick bra och klagade på fysikläraren en massa haha, tycker nästan lite synd om henne för alla klagomål! äsch hon ÄR ju dålig..

jag och purre funderar på om vi ska gå på gympaledare-möte imorgon.. gratis mat haha men gud va trist att snacka om gympauppvisningar med gamla ledare heh. äsch vi får se! har inget annat inplanerat (någon som har roliga planer?)

måste bara inflika att jag tycker snön kunde väntat ett tag till, typ svinkallt ute och snö/slask överallt. 8 månader kvar till sommarlov, en evighet...

puss!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hejhej, i Rom är det 18 grader och sol. Kallar jag festligt. Om 6 veckor (lite mindre till och med!) kommer jag hem. DUUU. Svara på mejlet på Facebook, vad menar du med att du inte ens vet vart du är om 2 år? Vad smider du för planer duuuude? Du går ju fortfarande i skolan då. SÅ. Ut med spårket woman. Pusspuss. (SVARA!)

2010-11-11 @ 18:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0