cambridge

det känns som det var i ett annat liv

jag kommer ihåg när vi gick tillsammans den långa vägen till skolan. det var så underbart, och man kunde lära människor säga fula saker på svenska för att de inte fattade
och när vi var i den stora parken och körde hinderbanor och lärde känna varann.
och när jag gick med italienarna när vi var på tivolit och daniele inte var kameraskygg
och när vi åkte ut på floden genom cambridge och tre stycken trillade i vattnet när de reste sig upp
och alla varma kvällar på the REC när vi satt på gräset och pussade varann med läppstifr så allas ansikten var fulla med röda pussmunnar






jag saknar dem så mycket. bland de bästa veckorna i mitt liv :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0