5 maj

Hade Kemi nationella idag. 16 frågor på första delen! tog ungefär två timmar att göra, inte jättesvårt. fast det kändes lite flummigt i slutet, förstod inte riktigt vad de ville med frågorna så skrev lite vad jag tänkte typ. får väl hoppas det räcker. sen fick man planera en labb också, tack eve för att du räddade mig!<3

efter skolan kilade jag ner på stan tillsammans med eve, fannie och Tove. Jag kände bara "jag har inte handlat på jättelänge och jag är in need av det", så köpte ett par svarta jeansleggins, ett vitt spetslinne, ett vanligt svart linne och ett par hela leggins inför tävlingen :) skönt att spendera sina pengar på något mer behövligt än fika c;

nu borde jag öva på mitt svenska muntliga, skriva på min spanska tidning och plugga lite so. borde var det ja...

(snart är det krogshow!)



random bild på mig och eve för några veckor sen


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är så mucho willkommen! What would you do without meee?

Vi är så schnügga!

2010-05-06 @ 17:39:59
URL: http://iindigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0