24 maj

Tjaw!
det är måndag, lite av den sega dagen i veckan. men dagen har faktiskt varit bra! Hade fysikprov på förmiddan, kändes bra. håller tummarna hårt för att jag får mvg!
efter skolan gick jag på stan tillsammans med eve och johanna. Köpte ett par skor, sjukt höga klackar. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra - om jag ska lämna tillabaka de och byta till ett par kanske lite mer praktiska - eller vara lång för en gångs skull och ha kvar de. de är asfina, enligt mig.
mammas kommentar var
"ylva, vad har du köööpt? de är ju jättehöga! o: ser de inte lite fjortis ut?"
"Mamma, du är född på sextiotalet, du vet inte ens vad fjortis är."
"Jo, det är såndär blond, billig tjej med foundationrand."
ja...man typ, tack för den kommentaren mamma! det värmde :')
nejmen ärligt. får visa de för kalle imorn och se vad han tycker haha (;
ska lägga mig tidigt ikväll, behövligt!
godnatt på er



bjuder på bilden. justja! imorn är det träning, äntligeeeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0