1 maj

ojojoj. klockan är snart sex och jag har knappt gjort någonting idag! Vaknade runt elva med Tove bredvid mig och Eve och Kajjan på golvet (de hade madrasser, jag lovar!). Vi gick upp och åt en stor frukost, sen efter det cyklade jag till Vilsta. Mellan två och halv fyra tränade jag småtjejerna, gruppen efter lät jag Petra och Fanny ta hand om. De var bara fem stycken i min grupp idag o: och vi var fem tränare haha. men ja, de är ju rätt kul för gymnasterna att ha en egen tränare var ibland :)
Sen jag kom hem har jag inte gjort någonting... skulle varit med linn men hon har öroninflammation :(
och Kalle lanar (haha jag som just börjat tycka att han kanske inte var så nördig trots allt...).
Vad gör alla ikväll? c:
puss
bild från igår. Tove släpade med sig sjukt mycket cola, 18 stycken för att vara exakt. nästan allt tog slut också hahah

Kommentarer
Postat av: linda

haha skön bild.

men jag ska nog vara med några från klassen, du kanske kan vara med? jag messar =)



puss

2010-05-01 @ 18:03:32
Postat av: Evelina

sv: Jag blri bara så nervös när jag väl står på scen! D:

2010-05-01 @ 18:07:54
URL: http://iindigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0