nationella

USCH. Hade engelska nationella idag. ja, hörförståelsen SÖG. haha sämsta prov jag gjort någonsin känns det som.
för det första så råka jag börja tänka på annat på första uppgiften. Man skulle typ lyssna på vad de sa sen kryssa i rätt ruta om vad det i stort sett handlade om. Man fick bara lyssna en gång på den uppgiften. vad gör jag? Jo, börjar typ dagdrömma eller vad det kallas sen hör jag plötsligt "now write your answers about text 9 and 10"
Jag typ WHAT? jag hade inte hört någonting. lyckat heh. så kryssade i helt slumpmässigt, det bringar nog inte tur.
men jaja, får väl försöka se ur annat perspektiv och då känns det inte som att nationella i nian 2010 inte är himla big deal :) heh jag försöker tänka så iaf.

hur gick det för er, om ni gjorde det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fan bryr sig om de där skitproven? pff

2010-03-17 @ 15:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0