fredaaagsmyyyyys

har just kommit hem från staden. Har tittat på lillasysters musikcafé. Det var mysigt, och de var bra och sjöng Broder Daniel.
Snart kommer elin hoppas jag. kände mig lite desperat sådär, fredag och hade ingen att tillbringa den med. härligt att hon finns här och stöttar mig haha. nejmen vi har alltid roligt (förutom när hon är botox). Men it's a löööv thing, i guess.

och apropå ingenting så dör jag snart av magont. careface typ man jaa förlåt.

borde inte vara uppe så länge, har träning imorgon och vill inte vara trött. måste ju ta vara på det så länge det finns kvar.

åh fan om vi inte kommer på något så kommer mitt liv vara över efter sommaren. seriöst tror jag dör. nu börjar jag bli lite för depressed så slutar skriva nu.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0