together we reach the tops of the highest mountains

coco!
var och fikade på förmiddageb med fannie, kajsa och eve. leo skulle egentligen också komma, men han var försenad så precis när vi drog från fiket så kom han..otur! :C jaja, vi får väl ses någon annan dag:)
sen cyklade jag till vilsta och solade med tove, eve och elin. Kände mig inte direkt brun, inte ens normalhyad när jag låg bredvid de... seriöst rip mitt pigment </3 gillar kommentarerna "åh jag får ligga bredvid ylva för då ser jag brunare ut!" hahahah :D där solade vi tre-fyra timmar.
märkte nyss att jag bränt mig också, albinobarn som jag är. Låren och ryggen är röda, najs! (y)
imorgon får jag väl ta med solkräm. känns rätt lame att smörja in sig när man är i sverige men kräfta vill jag inte bli. ska träffa fina flickorna runt halv tolv, sen träna i hallen halv fem. friståendeskapande står på schemat! innan sommaren är slut ska vi ha det klart. hope we'll make it.
nej nu ska jag dricka vidare på min cappucino jag just gjorde!
puss
sjukt dålig bild på huvudrätten från igår; sallad och ruccola med mozzarella, vindruvor, tomat och prusciutto.  kajsa jag och eve var nämligen duktiga och gjorde en egen trerättersmiddag igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0