sitter uppe mobbad och ensam?!

vet ni vad jag gör? ...överraskning till klassen. nej okej inte överraskning eftersom de vet att jag ska göra det men... en video iaf, med klipp ifrån klassresan i göteborg. hoppas inte folk tycker min humor suger och att den är lame. med andra ord är den rätt random :D videon är uppe i lite över sex minuter nu.
suttit och redigerat i typ två timmar. börjar kännas lite segt så funderar på att sova.. careface typ :d
alltså, vet inte vad jag ville säga. segt eller nåt c':

helgen har varit underbar btw! var i täby på studentfirande och åkte flak genom täby/djursholm typ. awesome var det! (förutom att allt stinker öl nu!)

nej nu börjar mina ögon bli trötta. ska ta en kopp te sen sleepa.

hare bäst! puss



(LOL på lisbeth-bilden <333 )


Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAH SÖÖÖT!

2010-06-07 @ 12:37:17
URL: http://iindigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0