19 juni

ja, jag vet att jag är rätt mycket inaktiv på att skriva :c fin sverige...
i alla fall. igår kväll var vi förbjudna, och hemliga. mer än så säger jag inte! känns nästan lite ungdomsrebelliskt c: (om de nu är ett ord)
sen sov jag hos kalle. vaknade runt halv tolv men gick upp runt halv ett, pojken var trött och laddade upp energin inför dreamhack (ja han är nörd) så jag låg och väntade på att han skulle vara pigg nog att gå upp C:
dagen har varit en typisk slappdag - inget negativt i det! några sådana dagar har jag inte hunnit med på ett bra tag. film, nudlar och pratstund med bästa vännerna i rinmans-parken var några av dagens händelser. Vi pratade om sommaren, när vi tillsammans ska ut i stockholms skärgård till toves land, och om höstens resa till London. åh vad roligt det ska bli - nu blev jag plötsligt förväntansfull!
imorgon blir det att gå på stan med tovelina och evipaj, sedan fira systers tjugoårsdag (ännu en gång!).
varför känns det som att rätt många kommer vara nördiga och titta på kronprinsessans bröllop? jag förstår att det är rätt stor grej, men haha ärligt - vem bryr sig egentligen?
känns jäävligt skönt att ha sommarlovet framför sig måste jag bara inflika - vännerna och jag har tillochmed skrivit en lista på saker som ska göras innan skolan sätter igång igen. inget jag tänker avslöja här heller...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0