- summerdays drifting away, but oh those summernights

jag har trååkigt. kanske egentligen borde tänka på att gå och lägga mig. kinda onödigt att vara uppe själv... tror jag ska gå upp rätt tidigt imorn för att känna på solens strålar på förmiddagen (för övrigt är jag röd som en kräfta på rygg och axlar efter hela dagen utomhus idag). imorgon kommer lovisa också till etuna, händer inte särskilt ofta så ska träffa henne. har inte riktigt bestämt vad vi ska göra men har hört att det ska bli 28 grader imor så nåt stekigt lär de bli! :D
träning också 4-7. sen kanske jag drar till tove eller kvicksund. vi får se hure blir...
nej nu ska jag nog göra mig redo för sängen. sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0