28 juli

hejhej. Jag borde egentligen inte sitta här, men fastnade lite. la ut m9b's video från göteborg (http://www.youtube.com/watch?v=dOqnRE0RyHs) <----- TITTA.

har inte gjort väldans mycket idag. kom hem inatt runt fyra. Jag,tove,kajsa,eve och fannie gick till mcdonalds' på västerleden inatt. Tog ungefär en och en halv timme dit och lika lång tid hem. (vi gick inte dit för mcdonalds' skull hahah tjockt det skulle va!) vi har då skrivit en lista med saker att göra innan sommaren är slut, och då var en punkt just att gå ute en hel natt. jag gick hem tidigare än de andra, för skulle upp någorlunda tidigt (gick upp tio) och höll på att bli sjuk. följden av denna 4 timmarspromenad är halsont heh. inte okej.

nej nu borde jag packa! ska till täby imorgon (OCH MIN ÄLSKLING FÖLJER MED, glad!) sen på lördag drar jag vidare till gotland en vecka. så lite grejer är det att få reda på.

puss puss vi hörs probably!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0