25 juli

är hemma nu, efter chilldagar med mina tre bästa vänner i skärgården, och en shoppingtur i huvudstaden igår. köpte inte mycket, underkläder och örhängen. men trevligt var det, förutom att det blev väldigt stressigt när vi fick veta (när vi fortfarande var i stan) att vårt tåg skulle gå om femton minuter. vi sprang så fort vi kunde, hämtade ut vårt bagage från förvaringsskåpen och hann precis med tåget. tur! :)

idag har jag egentligen inte gjort mycket (ÄN! dagen är inte slut ;)) vaknade runt halv tolv med min älskling sovandes bredvid mig. kom inte ur sängen runt tjugo över tolv. åt frukost och sånt där sedan tog vi en promenad ner till stan. handlade en tröja och kalle köpte fotskydd - han stukar fötterna lite alltför ofta. Fikade på Waynes - vi delade på en stor kopp choklad och en blåbärspaj med vaniljssås.

nu är jag hemma igen. ska väl ta det lugnt bara i väntan på att min pojke slutar träningen. då ska det beställas pizza sedan badas!

puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0