22 Juli

hej! sitter här i en stuga i stockholms (egentligen norrtälje men låter väl mer fanzy med stockholm haha) skärgård. Min fina vän Tove har ett land här, och vi har det jättemysigt. Det är bara eve, kajsa tove och jag här. Jätteskönt att bara ta det lugnt och sköta sig själv. (även om det HAR gått fel under matlagningar osv osv) första middagen, som var så enkel som att steka köttbullar och koka makaroner, gick brandalarmet igång (som det tydligen aldrig gjort förut enligt tove). haha failat! men vadå? inte så smart att ha brandvarnaren rakt över spisen typ?

Idag har vi badat vid en brygga som inte ligger många meter utanför stugan :) jättevarmt i vattnet och vi badade ovanligt länge eftersom vi kom på något töntiga lekar. haha roligaste när tove tog tag i mig och ville putta i mig. jag typ gjorde så mycket motstånd jag kunde sen tog jag hennes handduk.

Jag: "jag tar din handduk med mig i vattnet om du puttar i mig! JAG LOVAR!"
Tove: "Ja men visst. det skulle du aldrig göra."


tänkte faktiskt inte göra det när jag sa det. men när hon uttalade sig sådär ändrade jag mig..

handduken vägde typ 20 KILO när den blev dränkt! careface jag vet haha :D

sen har vi solat, ätit våfflor, kollar paranormal activity, badat igen och paddlat en tur med kanoten runt lite öar.
mysigt har vi i varje fall :)

nej nu ska jag ägna mig åt mina vänner.

hoppas ni har det lika roligt som oss ;) puss


Solnedgången från Sundholmen (som ön vi är på heter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0