10/7

var på grönan igår med kalle, lovisa, eve, fanny och hanna. roligt. sjukaste var spökhuset, fyfaaan vad rädda vi var! SPÖKENA GARVADE IHJÄL SIG ÅT OSS! eve hann ju till och med ramla omkull  innan vi ens hade hunnit in. bilder kommeeeeeer :D
jag och kalle åkte ett tidigare tåg hem. var tvungen att vara hemma för att säga hej till min farbror och hans fru som bor i USA, har inte träffat de sen typ 2003... det var trevligt :)
idag blev det parken badet med elin, kalle och eve. sjukligt varm dag!
Nej nu måste jag duscha efter joggingturen jag och eve sprang. känner mig lite duktig.

Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: Det är bara Jonte som tydligen är intresserad av någon annan, eller snarare är tillsammans med någon annan, men det är okej. Är lite ledsen bara. <3

2010-07-11 @ 23:35:13
URL: http://iindigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0