både och och varken eller

dagen var väl sisådär. Lite både och liksom. Varken eller, mittemellan.

kanske ska man bara strunta i allt som känns dåligt. Typ trycka ihop allt till en pappersboll sen slänga den? man kan ju försöka. inget är omöjligt, det är ju så man säger. Det ska jag göra. Typ. 

Jag ser framemot helgen i alla fall. Ska bli grymt! På lördag tar jag planet till Italien till de vackra alperna. Kul ska det bli, nytt och omväxling också! Glida i backarna hela dagarna i solsken och en decimeter puder är bland det bästa som finns. Inget fel alls, verkligen inte! Så...låt sportlovet komma, säger jag bara!

det där med att vi har två prov veckan efter lovet (som man inte har pluggat på alls) bryr vi oss inte om. Inte än i alla fall :>


dör lite av längtan när jag ser bilden :'>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0