staden är tom

Jag och syster tog en promenad till vår vackra stad och tog en fika på Wayne's











det var fint. vi skrattade en massa och allt vi alltid gör tillsammans. skämde ut sig gjorde min kära syster också! :)

ikväll har jag varit på en konsert i klosters församlingshem. syster sjöng. det var väldigt fint och de fick långa applåder. Den här söndagen var inte som alla andra söndagar trots allt.


jag har tänkt på en sak, alla säger typ "åh jag hatar eskilstuna" och blabla hur dåligt det är här.
alltså, jag håller inte med. Jag kärlekar den här staden som fan faktiskt! trygg på nåt sätt, man känner den. Så eskilstuna i mitt hjärta. typ något sånt. Ja, det är ju alla hjärtans dag idag, min kärlek gå till eskilstuna/"äckel"tuna.

vad tycker ni, eskiltunabor? är det verkligen så hemskt här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0