sleep tight

Snart ska jag gå och lägga mig. Kvällen har spenderats i Vilsta med bästa laget. Vi körde fristående, la in lite nya grejer och tog bort lite annat. Jag hoppas verkligen friståendet fixar sig, inte vår starka sida direkt så vi skulle verkligen behöva det! och vi försöker ju, eller hur? ja, det blir nog bra.. Elena och Andreas var där också. Och som vanligt hade Andreas sin yberstorahightechkamera i högsta hugg! så snart blir det väl att man loggar in på facebook och typ "ta bort tagg", "ta bort tagg" osv... haha lol :D


borde verkligen lämna in engelska uppsatsen...det kommer bara bli jobbigt annars. När alla nya grejer kommer. Hm, ja, jag kanske borde bli bättre på att planera och ta tag i skolsaker trots allt.

jag orkar inte tänka på sånt nuuuuu blir bara så jobbigt :)

godnatt på er. dröm sött! ♥




bara för de slänger jag in en bild från slutposen i vårt fristående :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0