min älskling har ett hjärta av snö.

sista.dagen.imorgon.
gud.vad.skönt.

sista provet imorgon - muntligt spanska. haha får väl se hur det går...
på onsdag är det efterlängtad avslutning. Jag och Maria ska spela och sjunga inför skolan, kommer nog bli nervöst. fast roligt också såklart! vi ska sjunga "seasons" av Good Charlotte.
Och efteråt ska jag träffa Lovisa och Matilda!!!! gud efterlängtat jaa! har inte sett de sen de åkte till Rom den 16 augusti. ja, den var ett bra tag sen! då ska det firas julafton i förskott :)

snart nytt år, ska försöka komma på bra nyårslöften... återkommer om det!
pusss



Min älskling har ett hjärta av snö
så skört och vasst som skaren
och det smälter lika lätt som isen i
drinken i glaset som hon lämnat i baren



Hans gröna ögon gör mig matt
han säger: "ta aldrig nånting för givet"
och vi pratar om vart vi ska just inatt
men jag antar att vi menar hela livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0